T o r s d a g

Då gör jag ett nytt försök igen, med en ny design som plus i kanten. Jag är inte 100% nöjd med designen än så det kommer säkert ske en massa förändringar med tiden eftersom jag bara slängde in den som den va igår. Men det märker vi.


Kom nyss in. Har varit ute i ett par timmar och hjälp till i trädgården lite. Klippt buskar och sånt där och såklart busat med katterna. Kände att jag hade lite extra energi så det va skönt att springa av sig lite. Körde även runt Zingo i skottkärran hur länge som helst. Han älskar verkligen att åka med i diverse saker.  



Min lilla sötnos<3
Bilderna är tagna med mobilen, så därför den kassa kvaliten. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0