STOLT

Idag hade jag och några till nationella muntligt i matematik men våran kära matte, no lärare samt mentor Åsa. Det gick väl ganska bra. Hoppades på att få ihop några poäng iallafall. Senare på eftermiddagen mötte vi Åsa i korridoren och frågade hur det hade gått för oss på nationella. Hon sa att hon inte hade räknat ihop alla matte prov  ännu utan bara tittat lite snabbt. Men hon sa att jag garanterat hade klarat mig.


Jag är riktigt stolt faktiskt. Som jag sagt förut. Matematik är inte min starkaste sida. Pluggade stenhårt inför proven men ett tag var jag faktiskt ganska osäker om jag skulle kunna få ihop tillräckligt med poäng för att bli godkänd.


Detta måste ju nästan firas!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktigt värre =D

2009-05-14 @ 22:28:00
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0