S ö n d a g

Det har hittills varit en mycket avkopplande och rolig helg. Har verkligen fått vilat ut mig. Men ännu är inte helgen slut. En dag kvar, och den har precis börjat. Sen är det en ny vecka.
 

Idag är det sämre väder och jag har knappt någon lust att gå ut. Såhär kommer det väl vara ett par dagar framåt, om inte ännu sämre. Men solen kommer ju alltid tillbaka.

Så nu när vädret inte passar att sitta ute på altanen eller vad man nu känner för att göra ute på dagarna. Så ska vi passa på att åka in en sväng till stan och shoppa :) 
Jag var faktiskt tvungen att skriva upp vad jag ska köpa / titta efter. Det är så tråkigt när man kommer hem och inser att man glömt hälften.

Måste rusa och göra iordning mig nu. Vi ska tydligen vara där precis när dom öppnar, för att spara tid. För klockan 14.00 idag är vi bjudna på kalas.


Ha en bra söndag ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin blogg du hade:) har din helg varit bra? kram

2009-05-03 @ 18:03:59
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0