M å n d a g

Har precis kollat igenom alla mejl som har dykt ner i min inkorg under gårdagen & idag. Det har verkligen tagit sin tid men nu är jag äntligen klar.

Nu ska jag fortsätta med min lägenhet. Har nog köpt nästan alla möbler som behövs, men nu ska jag skriva om varje sak också. Bläää. Jag som tog detta arbetet på allvar från början och satsade på ett högt betyg. Men nu.. känner jag bara för att lämna in skiten som det är och hoppas på det bästa. Hade säkert kunna en jätte fin lägenhet, men tiden räcker inte till. Jag har så himla mycket prov och inlämningar redan.

Kanske dags att börja nu. Har ju nationella i matte i morgon också, kanske bättre att lägga energi på det ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0