L ö r d a g

Uppe med tuppen idag, och jag som gick och la mig sent igår. Typiskt. Vaknade när mamma drog ner filten från fönstret och ljuset kom in. Heemskt.. men vakna det gjorde jag ju minst sagt.
Nu sitter jag här och gör iordning mig samtidigt som jag skriver.. ska alldeles strax åka buggy in till Skövde. Lovade pappa att följa med honom dit om han följer med mig till axevalla marknad. Kommer bli sjukt tråkgit eftersom han ska gå och kolla på hur mycket bildelar som helst. Men sak samma. Jag åker dit mest för att träna, träna på att ta kort på bilar och så. Kom på det igår... att jag faktiskt inte har knäppt så mycket kort på fina bilar. 

Bjuder på bilder ikväll sen :)
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej är du medlem i plusikassan? om inte, bli de så kan du också tjäna pengar på din blogg, superenkelt! :)



http://sommarslyna.blogg.se

2009-05-09 @ 10:45:35
URL: http://sommarslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0