God Natt

Nu har jag fått en idé till min nya design. Är inte hundra på hur jag ska ha det, men ska börja med att ta kort till headern. Ska eventuellt åka och ta bilder i morgon, OM DET ÄR FINT VÄDER dvs. Så jag håller tummarna!

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Är inte jätte trött men orkar ändå inte sitta här och glo, finns ändå inget kul på tv. Tror jag ska fortsätta och läsa boken: Pojken i randig pyjamas, skriven av John Boyne.
Jag är ingen människa som frivilligt läser en bok, tyvärr. Det finns ju määngder av bra böcker att köpa. Men nu är det ju skolan som kräver att vi ska läsa denna så. Bäst att lyda ibland :P

God natt på er! ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0