F r e d a g

Nu har jag myst ner i soffan, ny duschad & varm. Här ska jag antagligen spendera min kväll. Tränade innan och tusan vad jobbigt det va denna gången. Men det är alltid så skönt efteråt.

Vi ska nog titta på humorgalan som går nu på kanal 4 mellan 20:00 - 22.00. Till det blir det bakpotatis och en röra som innehåller creme fraiche, rostbiff, gräslök och såklart salt och peppar. Ikväll får det nog även bli en ciiiider till maten :) Smak av kaktus/lime. Verkligen en salig blandning av smaker. Haha. Men det är muuuuums ändå.

Hoppas ni har varit ute och tagit vara på solen idag?! Hörde nämligen att det skulle bli sämre väder nästa vecka, runt 10 grader och eventuellt regn? :'(
Men efter regn kommer solsken, kom ihåg det. Lilla postiva Josefine har kommit fram. Haha, ne skämt o sido.

Pusss sålänge! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0