Våffeldagen

Varit en lugn dag hittills. Har haft lite ont i huvudet (ovanligt? -nej). Allmän trist dag faktiskt. Så jag har inget skoj att berätta. Det enda som hänt idag är väl att jag och pappa ställde oss och gjorde egna köttbullar förut. Eller han sa väl mest vad jag skulle göra. Men får ju ställa upp för lilla pappa ibland. Lite skoj faktiskt eftersom det inte alls sker så ofta att vi gör saker tillsammans i köket.

Precis efter maten ringde storebror och tjöta lite. Och en kvart senare så va han här. Så dom senaste timmarna har han hållt på med min dator. Och nu är han på och pillar på den andra.

Ska försöka tjata mig till att han ska hjälpa mig och fixa en lite vårig design till bloggen. Känns som den är lite trist. Väldigt grå och dyster. Annars kan det ju kanske bero på att jag vill göra om den hela tiden. Men nu skyller jag på att jag vill ha en som är ljus och fin. 

Idag är det ju våffeldagen, och vad äter man då? Jo våfflor. Fast vi här hemma har inte gjort våfflor på många många år. Men iår.. då ska vi allt fixa till några. Jag och pappa köpte även vaniljglass och ha till. Blir säkert jätte gott.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tihi, absolut! Du köper alltid fina saker=)

Och våfflorna smakade bra? :)

Puss o kram och nyp i stjärten <3

2009-03-26 @ 09:51:39
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0