O n s d a g



Idag mår jag mycket bättre. Så nu är jag back on track igen, känns skönt! Hade väl bara en tillfällig svacka.

Idag har det inte hänt så mycket. Har solat lite och sedan blev det en sväng till skövde. Sen även en snabb sväng till axvall för att handla lite. När vi stod där och skulle betala så fick jag en kännsla av att jag skulle vinna om jag köpte en trisslott. Lotterna hängde på varsin liten klädnypa med ett nummer på. Och jag tog såklart nr 22. För att det är den 22 juli idag och det är mina älsklingars födelsedag och jag va nästan 100 på att jag skulle vinna. Vad gör jag inte? - Jo skrapar fram 25:- och sen blev det x2. Haha. Ibland får man lita på magkännslan =)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0