Let's Dance

Just nu i skrivande stund sitter jag och kollar på Let's Dance, riktigt duktiga är dom. Jag har väl mina synpunkter men inget jag kommer nämna. Har än så länge ingen speciell jag hejjar på, men Morgans moves är ju fantastiska. 
Laila va ju också jätte bra och vilka poäng hon fick! :)

Precis efter Let's Dance ska jag kika på den nya serien Samantha, får väl se om det är något och ha. Men får verkligen inte lägga mig ner för då slocknar jag. Har gått en hel vecka i skolan nu, och förra veckan va det bara 2 dagar. Och innan de va det jullov i 3 veckor. Så ja.. jag är trött. Men snart är jag väl inne på banan igen.
Ha en bra fredagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0