22 januari

hejsan !

tappade precis orden, gud.. jag hade ju massa på hjärnan precis. aja, försöker skriva ändå. haha! Klarade nästan av hela dagen, utom sista lektionen. Skulle haft hemkunskap & bakat bullar. Men för mig blev det inte så. Mår faktiskt lite bättre, inte lika trött men ändå inte fullt pigg än. Hoppas på att jag blir ännu piggare till helgen. För på lördag är det shopping som gäller och så hade jag tänkt ha en "ta hand om mig själv" kväll eller vad man ska säga. Bara göra sånt man mår bra av och bara ta hand om sig själv. Behöver verkligen det, så det ser jag fram emot. Även shoppingen på dagen gör mig glad, för jag precis som många andra tjejer älskar väl att shoppa?
På söndag eftermiddag är det ljusparty hos mina kusiner, lite mysigt. Har faktiskt aldrig vart på ljusparty. Så vi får väl se hur det är :)
Tänkte lägga in lite vinter bilder jag tog för några veckor sen, passar väl lite nu när det är snö och kyligt ute?


 
En tvättlina med frost på och solen bakom.
 

Tvättlinan igen, men denna gång en frusen blomma nedanför.


Frost på ett vagnshjul ( även om man inte ser att det är ett gammalt hjul )

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0