skit lördag

Sitter vid den gamla datorn, känns väldigt ovant må jag säga. Data mus, hårdare tagentbord & större skärm. Länge sen man satt här. Haha!
Denna dagen borde ju nästan rivas ut ur almanackan. Värsta lördagen på ganska länge faktiskt. Somnade relativt tidigt igår, väldigt skönt. Men vaknade dock vid kvart i sex, och va uppe och sprang runt lite då. Men lyckades somna om till typ halv 9. Det fanns nästan bara posetiva och glada tankar i mitt huvud i morses tills jag upptäckte en sak på internet. Kommer inte nämna vad, men blev jag inte speciellt glad. Är ju inte förvånad, men kan inte rå för hur jag reagerar på vissa saker. Men under dagen försökte jag glömma de och få tillbaka mina glada tankar. Men då inträffade ytterligare en sak. Kan inte säga häller vad det va. FAN. Jag kommer sakna dig!<3
Denna skit lördagen vill jag helst av allt ska glömma. Hoppas på en liite bättre och gladare söndag. Kommer säkert inte inträffa, men ska allt försöka. Annars kan vi ju riva ur hela jäkla helgen ur almanackan. Ska försöka få lite gladare och mer intressanta inlägg nästa vecka. :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0