Let´s Dance recension.

Kitty; Tycke inte hon hängde men så jätte bra på fötterna som Anders. Men enligt juryn dansade hon mycket bättre än förra gången. Och denna veckan är hon betydligt tystare och inte kaxade emot.Vilket juryn och även jag störde sig på förra gången. Låten som dom dansade till gillade jag verkligen!




Niclas;
Väldigt stiligt. Och mycket ståtliga kliv, finns inget dåligt egentligen. För att bara ha dansat i 1 ½ vecka så är han duktig.  Och vilka posetiva ord dom fick av juryn, och väldigt bra poäng.



Isabella;
Gillade temat eller vad man säger. Den snygga tjejen och den töntiga killen. Gulligt. Dom dansade jätte braa ju! Skiter i vad juryn säger, jag gillade dom verkligen!



Carl-Jan;
Först tyckte jag det va lite ovanlig tango, men sen hörde jag va juryn sa. Haha!  Men Maria hade ju en väldigt fin och glittrig klänning. Jag va inte så jätte koncentrerad på hur han dansade. Men det va nog bra, men jag gillar inte hans leende. Kanske va det som gjorde mig okoncentrerad. Höhö!



Laila;
Sexig klänning, gudomliga ben, fart och fläng och verkligen lika bra denna veckan. Jag ser ju inte såna saker som juryn, men för mig va hon SKIT BRA, gud jag fick nästan rysningar. Fortsätter hon såhär kommer nog hon bli farlig.



Magnus;
Tyckte han såg lite förskräckt ut först, eller så va han bara koncentrerad på dansen? Tyckte det såg ut som han har ganska svårt att dansa med den kroppsbyggnaden han har. Men Tony äälskar ju verkligen honom. Väldigt bra poäng. Fortsätt så!



George;
Tyckte de va synd att han tappade tackten lite men ändå är han duktig. Maria va ju sjuk i veckan så han har väl inte få träna så mycket. Men ändå klarade han sig bra tyckte jag. Måste tillägga att Marias klänning va snygg.



Elisabet;
Mycket finare klänning denna gången. Gillade inte den bruna hon hade förra veckan. Att vara i den åldern och dansa så bra och våga snurra runt så där i luften är inte dåligt. Hahaha, och Tonys kommentar om hennes korsett och brösten va ju klock ren, hennes kommentar tillbaka va inte heller dålig.



Morgan;
Dom förra veckorna har han vart kanon bra, så innan han gav sig ut på dansgolvet ikväll tvivlade jag inte en sekund på att denna gången skulle bli minst lika bra. Och jag vet inte vad det är han har, men gaah jag älskar honom!



Magdalena; Hon är mycket dukigt och snygg klänning hade hon också. En väldigt fart fylld tango. Tjusiga är dom! Såg också att Magdalena har väldigt fina ögon.



Hasse;
Mycket fint dansat, även lite stel. Men han kommer nog bli bättre och bättre ju mer han får dansa.


Hoppas ni hittils haft en bra fredag kväll och fortsätter och ha det. Jag ska snart lägga mig. Ska bara kolla vem som åker ut. Ska upp relativt tidigt och iväg till skövde. Kanske hinner blogga lite innan stan.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0