Friday and I'm happy :)

åhh :) jag mår bra igen, va lite rädd för att jag inte skulle orka med stan i helgen men i värsta fall skulle jag väl få vara hemma. Men nu är jag pigg igen.
Skoldagen.. fredag, väldigt bra dag! Gillar verkligen kännslan av att nu är det helg. Slutade tidigare så kom hem vid halv 2 då jag egentligen skulle slutat. När jag kom hem kollade jag lite försiktigt i brevlådan, men inget paket. Kommer på måndag tänkte jag. För paketet är ju inte jätte stort så tänkte att dom skickar väl vågtången hem. Men nu fick jag precis ett sms och det stog att mitt paket finns att hämta på Ica Nära i Axvall. I'm happy. Lite över 3 veckor har jag väntat på den där, inte från halens men att överhuvudtaget få en. För det blev ju strul med den andra, men hon blev lite skraj när vi nämde polisen då mejlade hon och sa senast måndag. Inte för att jag tror att hon skickar någon vågtång men gör hon det får jag väl sälja den vidare. Så nu ska jag dra med pappa till axvall och hämta ut den. 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0