:(

usch, kvällen igår slutade inte alls bra.. sen dess har jag inte mått speciellt bra, va knäpptyst hela morgonen men väl när jag kom till skolan och fick tankarna på annat blev det lite bättre.Varför vet jag inte! Sen jag kom hem har jag tillbringat tiden i soffan, alltså i snart 4 timmar. Och kan / kommer nog ligga kvar här tills det är dags att krypa till sängs. Jag känner mig verkligen helt slut, vill bara sova hela tiden. Förstår inte vad det är som händer ;s Har tagit mer ipren och även en kopp te för att försöka piggna till. Men än så länge verkar det inte göra susen.

Vill att det ska vara lördag nu! - Det innebär shopping ;D

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0