magont

God morgon! Skulle ju bloggat igår efter frisören. Men det blev inte så.. Mådde inte så jätte bra och jag var inte på så himla bra humör. Idag är jag hemma från skolan. Har ont i magen.. kan inte riktigt förstå varför för jag brukar inte ha ont i magen, men jag har mina aningar eftersom jag knappt har någon aptit. Men nog pratat om det. 
 
Ska under dagen se om jag orkar fixa till håret och lägga ut bilder på det. Vet inte riktigt vad jag tycker.. ganska ovan att va så blond. Tyckte nog att det blev för ljust på vissa ställen. Jag är väldigt petig när det gäller håret och jag verkar aldrig bli riktigt nöjd. :'( Men nu går det inte göra mycket mer på ett tag för håret måste vila, annars går det av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0