RUN FOR IT

Slappa slappa slappa, precis vad jag gör nu! Låter jätte tråkigt. Visst liite kanske. Men jag försöker slappa och ha det gött så mycket som möjligt nu innan skolan drar igång igen och man får massa läxor och prov och så som kör slut på en. (dock har jag ju bara 3 ämnen så det är ju inte 100 olika läxor o prov iallafall)

Fast slappa har jag ju inte gjort på hela dagen. Haha. Har ju varit iväg nästan hela dagen och nu på kvällen har jag tränat. Har faktiskt varit ute och sprungit. Det har typ blivit min nya drog eller nått. Sjukt gött iallafall. Har även gjort massa "övningar" eller vad man säger. Jobbigt men skönt. Pumpa musik som en idiot i öronen är ett måste.

Här är en låt som spelas under träningen och ja, när som helst.  



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice blogg :D

2009-08-18 @ 02:52:37
URL: http://sannaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0