SHOPPING

Efter skolan blev det även en sväng på stan. Köpte 3 vanliga t-shirts från Gina. Mycket bra att ha! Ett par jeans leggings och ett par örhängen. Och sen blev det en lite tjockare kofta från Cassels. Där inne har dom ju kläder från olika ställen och denna underbart gosiga koftan kom från Vero Moda.

Och dagens bästa händelse: Träffade kusinen♥ Hon hade vart och gjort en jätte snygg tattoo :) Avundsjuk såklart! Men snart är jag tillräckligt gammal för att tattuera mig också :p







Tröjorna är vita ILR förutom den i mitten som är grå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så mys att träffa dig med du ;)

Jätte snygga kläder du hade köpt dig. Ska dra en lov med min mammsi nästa vecka med=)

<3

2009-08-26 @ 19:19:09
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄÄÄLSKAAAR den Chanel-inspirerade tröjan. Önskar att jag hade köpt en sådan :(

Fin blogg, btw!

Kram!

2011-06-30 @ 00:21:51
URL: http://cisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0