REVLON NUTRI COLOR CREME

Nu har jag precis sköljt ur mitt hår. Slängde i lite Revlon Nutri Color Creme som jag köpte för ett tag sen. Men har inte fått tummen ur ... att använda den.

Revlon Nutri Color Creme är en snabb hårinfärgning kombinerat med en närande behandling. Färgbehandling för hemmabruk, speciellt anpassad för färgat hår, för att ge liv, ljusa upp, fräscha upp, förstärka, korrigera, tona eller neutralisera färgat hår.

3-i-1-formula:
Färg: agerar omedelbart med fibren i färgat hår, kraftfull omedelbar färg och mjukgörande, antistatisk effekt.
Mjukhet: innehåller fruktsyror (AHA), återuppbygger och bibehåller fukt, närande, mjukgörande och utredande ämnen utan att tynga ned håret. Innehåller ingen ammoniak eller peroxid.
Lyster: Mjukar upp och polerar hårfjällen, verkar ljusreflekterande.


Nutri color creme 200 Violet 200 Violet
Revlon Nutri color creme 400 tangerine400 Tangerine
Revlon nutri color creme 411 chatain411 Chatain/Mörkbrun
Revlon nutri color creme 500 red500 Purple Red
Nutri Color creme 600 Fire red600 Fire Red
Revlon nutri color creme 513 deep chestnut513 Deep Chestnut/Mörk kastanj
Nyhet! 621 Candied Chestnut
Revlon nutri color creme 713 havana713 Havana/Mocka
Nyhet! 812 Light pearly Beige Blonde - ger kallare nyans åt gula slingor i mörkt hår
Revlon nutri color creme 931 light beige931 Light Beige/Ljusbeige - ger en något mörkare ton till blont färgat hår
Revlon nutri color creme 1002 white platina1002 White Platinum/Vit platina - ger en kallare nyans till varmblont hår
Revlon nutri color creme 1003 vanilla blond1003 Vanilla Blond/Vaniljblond - ger en varmare nyans till platinafärgat hår



Ps: MITT HÅR HAR NOG ALDRIG VARIT SÅ HÄR MJUKT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0