MOT HJO

God morgon!

Fast snart är det inte morgon för mig längre. Har snart varit uppe i 2 timmar. Vet inte varför jag går upp så pass tidigt när jag fortfarande har sommarlov. Men jag tror min kropp vill börja ställa in sig på att kliva upp vid 6 som vanligt när skolan börjar snart.

Jag håller faktiskt på att göra mig iordning. Har plattat håret och börjat sminka mig. Och ska alldeles strax gå och fortsätta med det. Idag ska vi nämligen åka en sväng till Hjo. Gå in på hem o hobby och kika lite och även åka ner till hamnen och mysa lite. Kameran hänger nog med och vädret verkar vara på topp så det blir säkert en del fina bilder.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt, din var också fin :) prenumenera på varandras?

2009-08-15 @ 14:02:20
URL: http://jeffsflikka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men pullpull! Tack! :)

2009-08-15 @ 15:54:47
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0