MATFESTIVALEN

Drog till matfestivalen tidigare idag. Skulle bara dit och kolla lite och när vi nästan va klara träffade vi på några polare och sen har vi gått runt med dom i ett par timmar. Haha! Ganska kul men nu är jag riktigt trött i fötterna & även i ryggen. Och självklart lite halvdöv för tillfället.

Trotts att det heter MATfestivalen så käkade vi igenting så jag har gjort i ordning en kycklingsallad som snart ska ätas. Gud så gott det ska bli. Till det blir det film & ciiider. Ännu en mys kväll :)

2 kassa mobilbilder är allt som blev. Haha!
Coffe försökte tvinga med mig på de värsta attraktionerna men lyckades såklart inte!  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar :) samma!

2009-08-29 @ 22:23:48
URL: http://theflubberthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0