BAD

Har varit i skolan hela dagen.. igen. Vi hade våran första lektion idag som vi arbetade på. Har varit ganska slappt och kommer nog vara slappt ett tag till. Härligt med en riktig låång mjukstart.

Åkte hem och käkade och så. Kollade mejlen och bara tog det lungt eftersom jag hade ont i huvudet. Sen kom Simon och Andreas och så drog jag med dom ut en sväng, så åter igen har vi vart lite överallt och åkt. Först åkte vill till Eggby för att dom skulle bada. Tycker inte det ser så himla lockande ut men. Haha! (bilden nedan)

Det ser ganska kallt ut & det va det nog! Fick även en mysig kram av båda
två samtidigt precis när dom hade kommit upp ur vattnet. Usch säger jag bara. Haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gissar att de inte var en speciellt torr kram

2009-08-27 @ 21:49:45
URL: http://emanuelssonhanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Bra här me ;)



Vad händer idag? :)

2009-08-28 @ 13:23:08
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0