ÄNTLIGEN HEMMA IGEN

Gjorde ett försök att gå till skolan idag trotts att jag kände att min kropp inte va 100. Kämpade o kämpade, ville såå gärna hålla på med blommorna. Vilket jag såklart fick eftersom jag klarade av att vara kvar till halv 3 då min kropp sa ifrån och så gick jag hem. 

Bussarna gick i perfekt tid så det tog inte mer än en halv timma att komma hem! Härligt. (trotts att vi fick åka jäääääääääääääääääätte sakta förbi en bilolycka :( hatar när sånt händer och när man ser det!)

Nu ska jag gå och lägga mig en stund. Sen när jag förhoppningsvis är liite piggare så lägger jag in bilderna från skoldagen.

Puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0