Valborgsmässoafton

Hallo :)

Kom precis hem ifrån Skövde. Hängde med pappa in till frissan. Idag va det nämligen hans tur att klippa sig. Medan han fick sin kaluffs till fixad satt jag och kopplade av med massa tjej tidningar. Iallafall så gott jag kunde.. för den frissan vi går till.. hon kan prata hon, och om ALLT mellan himmel och jord. Hon sa tillochmed till mig att näsa gång jag kommer så skulle jag ta med öronproppar. För hon själv tyckte hon hade tjötat hål i huvudet på mig. Haha. Men jag gillar henne ändå.

Nu ska jag ta med min kamera ut och leka fotograf. Får se om jag hittar något intressant att fota.
Visar sen isåfall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0