Trista onsdag!

Vilken grå och tråkig dag det är.. usch säger jag bara! Är jag den enda som bara vill dra täcket över huvudet och hoppas på bättre väder?
 
Idag har jag inte gjort allt för mycket. Åkte in till Skövde en sväng på morgonen. Mamma hade några ärenden att göra så tänkte passa på att kika lite i affärer. Hittade en ljusgrå lång kofta, ganska enkel men passar ju till det mesta. Fick även med mig ett nytt svart diadem hem. Eftersom heffaklumpen själv råkade ställa sig på det andra och det gick ju själv klart i två delar. Tyyypiskt mig, men den dagen va verkligen min otursdag. 

Nu (läs: om en lång stund) ska jag träna. Har fortfarande en hemsk träningsvärk i vaderna. Känns som man är påväg att få kramp varje steg man tar. Inte speciellt skönt. Som tur är har ju träningsvärken i magen, ryggen, axlarna och dom övriga delarna av kroppen försvunnit. Efter träningen så ska jag sätta mig och plugga. Tråkigt men nödvändigt. Finns väl ändå inget bättre att göra en sån här trist dag?



   

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jaha, okej! :) hehe

2009-04-08 @ 17:23:44
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0