T i s d a g

Relativt bra start på veckan igår, tills jag kom hem då allt bara vände och resten av dagen blev sämst. Så därför orkade inte jag med att skriva något.
Men jag tänker inte gå och gräva ner mig för det. Utan flaggan är på topp igen. Bara så ni vet så gör ni mig starkare oavsett hur mycket ni än försöker få mig falla. Men nog om den saken nu.

Har precis avnjutit en god middag här ute på altanen. Tillsammans med den vanliga familjen & min älskade morbror :) myysigt.
Nu ska jag ta och vila mig lite, känner hur huvudvärken kommer smygande. Ska även titta igenom tidningen Sofies mode och se om det finns något snyggt. 
 


Mina & älsklingens fötter ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack. mina katter är mina skatter.

2009-04-29 @ 00:12:04
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad mys:)

2009-04-29 @ 10:31:13
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0