Söndag

Nu har jag precis kommit ut från duschen, har tränat. Hade ingen lust till de idag, inte igår heller. Men jag tog mig i kragen och gjorde det ändå. Så det känns skönt nu efteråt :)
 
Åkte till stan idag med mamma. Träffade på min söta kusin (kan tyvärr inte säga lilla då hon är längre än mig) och min "faster".
Fick inte med mig så jätte mycket hem, men det blev en tunika från Gina & en väska från Cubus. Alltid något ju.

Nu ska jag ut i köket och hjälpa mamma med kvällsmaten. Det ska bli tacooooos. Vi brukar inte äta något speciellt på söndag kvällarna. Men nu har jag påsklov och allt så man får ju passa på.

Det har varit den bästa söndagen på länge. Söndagar brukar ju alltid vara så tråkiga.
 
Ha en bra söndagkväll allihop! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0