Det där med rubriker..

Jag är döö trött. Klockan är snart 8 och jag sitter här och gäspar som det skulle vara mitt i natten. Är nog så trött för jag lagt ner många timmar på att plugga i veckan till diverse prov. Matten har nog tagit upp den mesta tiden tror jag. Vi hade ju nationella i matte igår morse. Det kändes som det gick bra för att vara jag. Som sagt.. matte är inte min starkaste sida.
Men imorses kom min mattelärare fram och sa att hon tyckte det hade gått väldigt bra på den första delen av provet. Och fortsätter jag så kommer jag garanterat få G. Fatta vad glad jag blev eller :)?
Vi gjorde 2 delar igår. Tredje delen kommer om några veckor och sen den fjärde som är muntlig kommer någon gång framöver.   

Men nu är det helg och jag ska verkligen vila ut mig. Men denna helgen blir dock inte helt pluggfri.. tyvärr. För snart är det en ny vecka igen och det är mer prov och inlämningar som väntar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0