1 April

Idag är jag uppe med tuppen igen. Hade väldigt svårt att somna om, speciellt när jag såg att himlen va knall blå utanför. Idag kommer det bli kanon väder, underbart ju. Snön är ju snart borta också, bara det kan torka upp lite så det är inte så himla klenigt. 
Ska försöka vara ute så mycket som möjligt idag. Vill inte sitta inne och glo när det skönt väder ute. Förutom att jag får så himla ont i magen när jag går "långa" sträckor. Får ju jätte ont av att gå ut till brevlådan 100 meter från huset och tillbaka. 

Glöm inte att det är 1 april idag. Så lita inte på allt folk säger. Dom sa nyss på tv att dom ska byta ut namnet Skövde Kommun mot Billingsborg. HAHAH. Stackars den som går på det skämtet. Så ha nu i bakhuvdet att det mesta som folk säger som låter lite orimligt är skämt.

Ny dag igen, hoppas åter igen att halsbandet dyker ner i brevlådan idag. Ska ju inte hoppas allt för mycket men nu vill jag faktiskt ha det. Hoppas det kommer :) Men det återstår att se sen.

Nu ska jag gå och äta frukost. PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0