Home sweet home

Hemma ifrån stan nu. Det har varit ett par mysiga timmar. Träffade massa folk som vi kännde, nästan lite överdrivet många. Brandlarmet gick när vi va på banken (av misstag såklart) & ett par minuter senare kom det ett par brandmän inspringande. Nåväl. Fick med mig lite saker hem. Lite smink grejer som va behövligt. Ett nagellack i någon aprikos/korall färg. Jätte svårt att förklara men det är iallafall en riktig sommarfärg. Och ett par jeans leggings.   

Påsklovet är slut nu, men jag har studiedag idag, vilket är riktigt skönt. Hade himla massa att plugga ikapp nu över lovet. Men har jag gjort det? NEJ..tyvärr. Eller har ju pluggat lite. Men är långt ifrån klar som jag hade hoppats på att jag hade varit vid detta laget. Men man ska inte gråta över spilld mjölk. Jag får skylla mig själv, jag hade ju ett val. Så jag ska ta och stänga av datorn sen så jag inte sitter vid den och plugga istället. Det jag inte hinner med att plugga idag får jag ta i helgen.
Förutom fredag då :D som är en riktigt efterlängtad dag! Vissa vet varför<3 Ska iallafall spendera min dag först i skara då jag måste vara i skolan och sen hem en kort stund och sen raka vägen till Skövde där jag förhoppningsvis spenderar hela kvällen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det hoppas jag med att du gör<3

2009-04-14 @ 16:36:39
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: hiih, okej ;P

inte jag :(

2009-04-14 @ 20:36:38
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0