Trista söndag..

Hej!
Haft en bra söndag?


Det har inte jag haft. Har inte mått speciellt bra idag.. har varit trött och grinig nästan hela dagen. Kanske beror på det tråkiga vädret vi haft nästan hela dagen. Det är först på eftermiddagen som solen tittade fram lite. 
  
Jimmy, Emmelie & Mathias va här tidigare på dagen och städade deras morfars gamla bil som står här, som såg ut som en bombnedslag. Det tog ju sin tid men efteråt blev den nästan som ny inuti.

Mathias står och gräver i fickorna på en gammal jacka som dom fann i bilen.
Pappa: Hittar du något?
Mathias: Ne, där va ett snöre & här är det gamalt snorpapper från morfar. 
Jimmy: Jaa. Vi kan klona fram en liten morfar igen?

Mathias lyfter på huvudet och stirrar på Jimmy.

Jimmy: Men vill du inte ha en liten morfar som kan springa runt här på nytt?
Mathias: Ne verkligen inte.

Medans vi andra står och garvar så hoppar Jimmy runt som en liten unge.

Hahah, verkligen jätte svårt att förklara just hur det va. Men det va vilket fall skitkul.



Som ni ser så har jag en ny design. Den är inte helt klar än så kommer att ändra lite då och då. Men det får duga sålänge. 
Nu ska jag göra annat en stund. Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0