090404

Hej vänner! 


Har inte skrivit något sen i onsdags, tror de va då det senaste inlägget va. Jag har varken haft tid eller lust till bloggen eller överhuvudtaget datorn dom senaste dagarna. Så nu är det väl dags för ett litet inlägg.  

Kom nyss hem från Skövde. Har varit ute och åkt i beach buggyn. Vi tog ut och tvättade och fixade till den igår och åkte en liten sväng men det blev ganska kallt på kvällen. Men idag passade vi på att åka in en sväng till stan nu när det är så underbart väder och allt. Det är liite kallt att åka 90 km/h på vägen. Men åka runt i stan är jätte skönt.  

Nu sitter jag ute på altan och verkligen njuuter av våren. Ganska bra att ha laptop så man kan sitta vart man vill. Till och med ute så slipper man ju sitta inne när det är såhär skönt. Tror faktiskt resten av familjen håller på att göra iordning våran grill. Så idag blir det grillat till middag. Och fan vad jag ska njuta va årets första middag både ute och just grillat. MUMS säger jag bara. 

Ha en jätte bra dag och va ute i solen nu!  (ska ju tydligen bli sämre väder i morgon) 
PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0