Bilder från igår :)

Sagt och gjort. Här är bilderna från gårdagen som jag lovade lägga in idag.

Sjön ser dock vääldigt tråkig ut. Fick inte riktigt med det där härliga med sjön på bild. Men solen skiner även om det inte riktigt ser ut som det. Det är ju trotts allt massa moln på himlen. Men kan lova att det såg mycket bättre ut i verkligheten.
Hittade även väldigt fina gamla påskägg som mormor hade lite här och var i stugan. Dom är det lite mer utsmyckade och noggrant gjorda än dom som finns att köpa nu. Hittade massa kycklingar överallt också. Men valde att bara ta med en av alla.



Här har vi lilla jag som bara njuuter av att vara i sommar stugan igen självklart av solen. Finns inte mer att säga om det ;p Och så har vi båt hamnen.. ingen har lagt i sina båtar än. Men det är inte så konstigt när det sista av isen försvann tidigare i veckan.


Och så här har vi familjen, dock inte alla. Inte det bästa kortet men tror faktiskt ingen ville vara med på kort eller så var dom överhuvudtaget inte beredda på kort. Och sist men inte minst (eller?) en bild på super söta nicki.

Tack allihop för gårdagen!
JAG ÄLSKAR ER ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv underbara du<3

Bilden på Nicki vill jag btw ha:)



Ses på friday<3

2009-04-11 @ 14:57:47
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

absolut INGET slår kalasen.

Vet inte varför, men de är så speciella :)

Det är något visst med våran släkt... ;)

2009-04-11 @ 18:15:23
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0