Hallå där! :)

Hittills har inte min dag varit speciellt rolig. Det enda som har hänt idag är väl att vi har varit iväg och köpt lite blommor och fröer och sånt där som behövs nu när det är dags att börja så och plantera en massa. Hjälpte även till att skura växthuset. Det blev jätte stor skillnad. Det är väl inte så speciellt skoj men känns bra att hjälpa till ibland. Hade ändå inget roligare för mig.

Jag skrev i torsdags att jag skulle gå och leka med mitt hår. Jag skulle alltså färga det. Men det blev inte så. Så vi tänkte göra det idag istället. Så NU sitter jag här med massa klet i håret.  
Vi får väl se hur det ser ut när det är klart. Visar även bilder om det blir bra såklart. Om det nu skulle se ut som kriget så är jag väldigt glad över att det är en toning och inte färg. Fast toning biter sig fast som tusan precis som en färgning på mitt hår. Iallafall när jag gjorde det för läänge sedan.
 
Nu ska jag snart gå och skölja håret.
Wish me luck!  

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer bli så bra sååååå<3

2009-04-19 @ 17:15:35
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0