090406

Godmorgon!

Sitter här och äter frukost. Ska nog ta och göra iordning mig snart. Verkar bli bra väder idag. Tittade på vädret på tv förut. Idag, självklart en stor sol. Imorgon blir det nog lite sämre väder, men vi kan nog klara oss ifrån regn. Onsdag/torsdag kommer det regna, så passa på att vara ute nu!

Idag.. måndag. Första dagen på påsklovet. Verkligen jätte skönt med lov. Dock började nästan mitt lov förra veckan, bara för jag va sjuk nästan alla dagar. Gick till skolan en dag.
Idag ska jag igentligen plugga. Men bara för att det är så bra väder idag så skjuter jag upp pluggningen till i morgon :P
Måste göra allt innan påskhelgen, för då åker jag antagligen upp till sommarstugan. Och de vore ju skönt att ha pluggat färdigt allt då.

Ne, nu ska jag gå och fixa iordning mig för dagen. Kommer nog ta ett tag med tanke på att jag har träningsvärk överallt. Då menar jag verkligen överallt. Jätte jobbigt såklart men ändå skönt.

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då ses vi nog snart=)<3

2009-04-06 @ 13:48:00
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0