Skärtorsdag

God Morgon!

Själv har jag varit vaken sen 7. Jag kunde bara inte somna om. Var så pass pigg så det va lika bra att kliva upp. 

Idag.. måste jag verkligen plugga, har en stoor hög med böcker som väntar på mig. Jag trodde det skulle regna och vara ännu tråkigare väder än va de va igår. Nästan perfekt väder, för då måste man vara inne och då kan man lika gärna plugga. Men det verkar tusan som det blir ganska bra väder idag ändå. Tittar man ut genom fönstret nu är ju klarblå himmel och solen skiner för fullt. Fast det kan ju ändra sig ganska så fort.

Imorgon åker vi till sommarstugan. Jag förstår inte vad som gör det stället så speciellt.. men riktigt mysigt ska det bli. Läängtar lite smått faktiskt :)
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det bara ääääär lixom =)

2009-04-09 @ 10:11:32
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi kommer upp efter att pappa har slutat jobbet. Vi är väl uppe runt 4 tiden.



Love ya<3

2009-04-09 @ 12:59:00
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0