Skärpning!

Jag säger väldigt ofta att jag ska lägga in bilder från vissa saker. Som håret tillexempel, men det har jag inte gjort än. Jag vill ju, men det blir aldrig så. Men jag ska tusan skärpa mig. Det ska bli massa mer bilder fram över. Och även när vädret blir bättre och när det blir grönare och finare ute kommer det komma massa mer bilder. Fotoblogg nästa? Ne kanske inte.. men ska fotografera mycket mycket mer och lägga ut här. Har ju trotts allt en mycket bra kamera :)

Nu ska jag gå och plugga matte i ett par timmar. Jag har ju nationella prov i matte i morgon så måste verkligen försöka förstå något, för jag måste klara provet. Usch, matematik är inte min starka sida :(

Hörs sen sötnosar! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer klara det fint hjärtat!

Jag håller tummarna för dig!

Älskar dig<3

2009-04-22 @ 12:43:07
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Ja, har tittat på den tidigare. Superfin e den! :)

2009-04-22 @ 16:19:18
URL: http://amalaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0