Plugg i massa...

Nu har jag precis kommit hem ifrån skolan. Kom hem tidigare än vad jag trodde eftersom vi hann med en tidigare buss. Vilket är väldigt skönt för måndagar är så himla sega och man vill bara hem.
Idag gjorde jag även ett prov, muntligt. Blev väldigt förvånad eftersom det va muntligt. Men det är bara tummen upp. Så nu är det ett prov färre. Men tyvärr så kommer det bara mer och mer. Men detta provet va ju ett sånt som jag missade i januari eller något.

Så nu ska jag ta fram alla böcker och börja plugga. Har ju såklart mer prov imorgon, på onsdag & nationella på torsdag!
Ni ska vara glada ni som slipper allt detta!

Hörs sen ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jo, det är bra :)

gör ud då?

2009-04-20 @ 18:54:46
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0