O n s d a g

Vilken fantastisk dag det är idag. Vädret har varit kanon hela dagen. Det va till och med så varmt inne när jag gjorde iordning mig i morses så jag fick öppna toafönstret. Och då va klockan knappt 7. Härligt härligt.

Om lite mer än en timma har jag tid hos frisören för klippning. Har som vanligt ingen aning om hur jag vill ha det. Så ska nog bara toppa lite. Men det blir nog bra ändå, skönt att få bort det slitna.
 
Nu ska jag gå ut och sätta mig en stund i solen och försöka få bort min kära huvudvärk som har kommit. Men skriver nog ikväll igen. Om jag inte är allt för upptagen. Efter frisören så ska jag hem och plugga. Har en hel del att göra med skolan och så och allt ska vara klart tills imorgon. Så är verkligen ute i sista minuten.

P u s s s ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0