Lördag kväll

Nu har jag precis kommit hem ifrån Skövde. Va ju bara tvungen att passa på att åka buggy nu när vädret är på topp. 
Träffade diverse mysiga människor som vi kände vart vi än va. Här är ett par bilder.



Det satt flaggor överallt inne i Skövde. Vi åkte ju i en passande bil
så jag snodde en i farten :)



Vi köpte även glass.. det fick bli en magnum.
Känner hur ångesten kommer smygande.
 Tur man inte äter såna speciellt ofta.
Men gott va det iallafall.



När vi kom ut på parkeringen kom det fram massa små pojkar som
blev helt galna i våran bil. Dom tog kort och prov satt i den och frågade
massa frågor. Fy f-n vad jag skrattade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0