..

Nu har jag precis rensat lite bland mina kläder. Hade så mycket i både garderoben och i byrån så det fick inte plats mer så allt blir ju bara liggande någon annan stans. Men nu tog jag bort kläder som inte används längre så jag får in det som används. 

Nu ska jag stänga av datorn, ska sova snart. Orkar inte vara vaken längre, är bara sur och grinig. Kanske kan bero på tandvärken jag fick i förrgår? Ne kanske inte..
Men imorgon är det vilket fall skola igen. Börjar tydligen 09.15 så får ju sovmorgon. Skönt det, så slipper man gå upp jätte tidigt första dagen efter lovet. Fast det skulle ändå inte varit några problem att komma upp eftersom jag gått upp vid ca 8 dom senaste dagarna. 

Aja.. GOD NATT ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0