April kan inte börja bättre..

... med helt underbart väder ute. Solen står högt upp, himlen är knall blå och termometern visar 16.6 grader i solväggen. Detta vädret gör mig så glaad. Sist men inte minst. När jag och pappa var ute och hämtade posten tidigare idag så frågade jag honom om det låg ett litet paket där i när han kollade ner. Och han nickade.. JIPPIE ;D Mitt halsband hade kommit. Trodde faktiskt inte det skulle komma idag, men det gjorde det. 

Inte den bästa bilden men man ser lite iallafall :)


Har fortfarande ont i magen. Det är LITE bättre, men bara lite. Klarar av att gå och röra på mig lite mer nu utan att det gör jätte ont. Men blir det bättre under kvällen nu så tror jag faktiskt jag går till skolan i morgon. Måste få med mig lite böcker hem (det är ju påsklov nästa vecka :D ) + att jag missar ju en del nu när jag är borta. Men är man sjuk så är man. Inget att göra något åt. 

Blev väldigt dålig uppdatering igår. Men det hände inget speciellt. Jag satt inne glodde på Andra Avenyn, Äntligen Hemma & House. Fast innan de va jag och mamma ute en sväng med katterna i skogen. Så här är lite bilder.



Det blev massa pussar, bus och lite jakt. Älskar mina små knattar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, vad fint halsband! :)

2009-04-01 @ 19:22:21
URL: http://amalaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du jag har inte en blekaste aning... men jag ska till pappa imorrn efter jobbet, så jag kan ju luska lite=)

Tack stumpan det gick göööör bra=)<3

2009-04-02 @ 17:48:36
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

det enda ja kan komma på som han behöver mer i rostfritt är en micro=)

2009-04-02 @ 19:30:42
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Absolut.. de ska jag=)

Ja de känns verkligen toppen! Här kommer ja trivas!!!

Älskar dig med<3 !!!!

2009-04-02 @ 19:35:01
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0