090423

Äntligen hemma ifrån skolan nu. Eller kom hem vid 4 men det va först för en stund sen som jag gick in och hämtade datorn. Så här sitter jag nu i skuggan tyvärr, går inte sitta i solen när jag har datorn i knät för man ser ingenting då.

Igår hade jag kommit på en massa jag kunde blogga om och massa bilder och sånt jag skulle lägga in. Men jag va upptagen med matten i måånga timmar. Sen fick vi lite besök av min brors bror och hans pappa. Ja jag skrev rätt. Men orkar inte förklara. Så jag hann verkligen inte med datorn. För när jag va klar med matten så va jag tvungen att skutta till sängs.

Nu fryyser jag så ska ta och flytta mig ut i solen. 
Hörs sen! ♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0