Angående kommentarer.

Ni vet väl att man kan kommentera även om man inte har en egen hemsida/blogg?
Vilket fall så tänker jag berätta hur ni gör det. Kan ju vara knepigt hur man gör om man inte har en egen blogg och kan sin sak.
 

Klicka först på kommentarer nedanför just det inlägget du läser. Där kommer det upp en liten ruta. Skriv i ditt namn om du vill att jag ska veta vem du är. Skriv i din mejladress, om du har någon. Så kan jag alltid svara dig på det sättet. Det är bara JAG som ser din mejladress, ingen annan.

Men om du nu har en egen hemsida eller blogg så skriver du i andressen i det fältet. Så kan jag svara på din kommentar till din blogg eller så kan jag eller någon annan gå in och kika.  

Och sen skriver du din kommentar till mig i den stora rutan. Och klickar sedan på skicka kommentar.


Dumma, kränkande och andra idiotiska kommentarer publiceras inte utan tas bort. Så tänker du skriva något dumt så kan du lika gärna draa. Okej?  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0