det där med rubriker kan va svårt (;

Sa till mig själv i gårkväll. Om jag skulle vara hemma i dag med skulle jag banne mig ta tag i pluggningen. Annars kunde jag lika gärna gå till skolan. Ganska bra att jag valde att vara hemma. Vaknade nämligen upp och kunde knappt få fram ett ord. Har under natten blivit hes, underbart. Ont i halsen, hes & hosta. Ingen roligt kombination. Känns nästan som jag har taggtråd i halsen :(

Har precis räddat mig själv för en stund från en hel hög med böcker. Har inte haft krafter nog för att plugga dom senaste dagarna även om det skulle vart bra om hade gjort det. Men nu har jag kommit igång. Mesta dels är väl att läsa på till prov. Allt mellan geografi, biologi & matte. Lite jobbigt när allt kommer på en gång, får väl kanske skylla mig själv lite. That's life, that's me ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0