Hitta på en egen passande rubrik.

Nu har jag precis kommit ut ifrån duschen. Har tränat, 2 mil blev det idag. Duktig flicka :)?. Har ju känt mig lite för onyttig den senaste veckan. (förutom all frukt jag ätit då, som inte heller sker så ofta tyvärr) Så det känndes ännu bättre. Men jag försöker så gott jag kan att cykla en gång om dagen. Men det är inte alltid det går pg.a av skola och annat som går före.

Även om det är lördagkväll så tänker jag äta frukt ikväll igen, men denna gången med mango. MUMMA! Tror jag ska börja leva på frukt. Ne skämt o sido!

Idag har det väl inte hänt så jätte mycket. Åkte runt överallt i Skövde. Sista stoppet va på mammas jobb (Vägkrogen i Skultorp, Ingen jävla vägkrog som det låter som utan en riktigt restaurang!) där vi käkade sen drog vi hem. Fast hade knappt någon aptit eftersom jag har haft jätte ont i magen sen i morses. Det är alltid något, så himla trött på det! Men annars rekomenderar jag verkligen deras hemlagade mat :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0