090326

Lång skoldag idag. Trodde inte jag skulle orka med hela dagen.. har fortfarande ont i huvudet. Men det gick bra. Kom hem vid 4. Mormor va även här på besök då så har varit social med henne fram tills nu ungefär.

Mitt huvud vill inte riktigt samarbeta med mig idag. Så orkar inte skriva så mycket.

Ikväll är det sveriges värsta bilförare som står på schemat. Tyvärr får jag väl sitta och titta på det själv. Men så är det ibland.
Har kännt mig väldigt väldigt onyttig dom senaste dagarna så nu får det bli frukt ikväll. Ska fixa lite honungs melon och vindruvor och sitta och tugga på.

puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

det där med honungsmelon låter inte helt fel! Ta en tugga för mig med bejb<3 =)

2009-03-26 @ 19:51:42
URL: http://emiliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0