090323

Kom hem från skolan för en stund sen. Sitter nu och väntar på maten. Börjar bli väldigt hungrig. Har inte käkat sen i morses då vi lagade fläskfile med klyftpotatis.
Har ont i huvudet också, så efter maten ska jag nog ta och sova en stund sen får jag se vad som händer. Blir en lugn dag för jag är lite hängig och jag orkar inte gå mer. Foten är ju nästan utmattad. 

Kanske inte nämnde det igår. Men efter vi hade kommit hem från stan så kännde jag att jag hade fått lite smått ont under foten. Har ingen aning om vad jag gjort eller vad det är eller något. Men tänkte att det skulle väl gå över under natten. Men nu gör det riktigt ont. Så idag har jag gått runt och haltat, vilket gör att jag får väldigt ont i tårna. Vilka problem jag har! :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0