vasaloppet

Igår var det ju vasaloppet för den som lyckats missa det. Satt ju inte direkt spikad framför tv.n men satt allt och små tittade i bland. Mamma sa på morgonen att min syssling skulle vara med och åka. Jag tog nästan förgivet att han åkte bland dom "sämre"  som bara är med för att åka och inte tävla bland eliten. 
Men när jag slog upp tidningen i morses fick jag en lindrig chock. Haha, ne men han dök bara upp på en sida. Läste mig till att han kom på 17.onde plats. 17.onde plats av flera 1000 åkare. (har inte den blekaste aning om hur många som är med men, gissa bara). Blev allt lite förvånad. Inte trodde jag han va så duktig. Vilket fall, bra gjort. Det är bra jobbat av alla som deltog. 9 mil är väldigt långt och antagligen sjukt jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0