090314

Har inte skrivit på två dagar nu. Som jag sa i förra inlägget. Kommer antagligen bli väldigt dålig uppdatering lite framöver, vilket det blivit nu. Men ska försöka ändra på det så gott jag kan. Har en kännsla av att detta inlägget kommer ta låång tid att skriva. Eftersom någon ssppaaammmaaarr mig på msn. Hinner knappt skriva ett ord här utan att hon hinner skicka något igen. Men det får väl ta den tid det tar. Vi har ju faktiskt ganska skoj ju, men börjar bli lite fjortis varning snart.  

Har nu fått gjort ett prov av alla jag ligger efter med. Ett av dom största tror jag. Skönt att blivit av med det. Det känns faktiskt som det gick ganska bra trotts jag hade två dagar på mig att plugga.
Hade även nationella prov i engelska i går. Fredagen den 13.onde och allt. Först var det läsförståelse och sen hörförståelse. Och det var inte det lättaste provet må jag säga. Fy fan rent ut sagt. Jag är glad om jag klarar det. Hoppas verkligen de för engelska är inte min starkaste sida.

Nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten inför kvällen. Får se vad det blir för något. Ska nog även titta lite på melodifestivalen. Har inte tyckt det varit någon höjadre hittills, men nu när det är final måste jag titta på vem som vinner. Har ingen favorit direkt, men har ett par stycken som bara inte får vinna. Haha. 

Ha en fin lördagkväll nu.
puss♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Jag bor i Hjo, inte långt ifrån ;)

Någon såg mig tydligen där idag, du också kanske? :)

2009-03-14 @ 21:10:09
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha, jaså? här mkt eller? :p

aha, okejokej ;P

2009-03-14 @ 21:14:55
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: okejokej (:

då kanske vi ses då, haha ;p

2009-03-14 @ 21:17:40
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha, yeees ;D

2009-03-14 @ 21:44:25
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du blogg? :)

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0